چت روم خانگی
نوشته شده توسط : تلخ و شیرین
سلام به همه دوستان گلم اینم یه جور چت روم واسه بچه های افلاین اگه دوست دارید شرکت کنید



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
saeed در تاریخ : 1392/8/23/4 - - گفته است :
vay che bekesh pas keshi shode

/weblog/file/img/m.jpg
امید در تاریخ : 1392/8/23/4 - - گفته است :
پری باهت موافقم دقیقا همینطوره

/weblog/file/img/m.jpg
پری ناز در تاریخ : 1392/8/23/4 - - گفته است :
بابا ما بدبختیم که سرگرمیمون شده چت و فیس

/weblog/file/img/m.jpg
امید در تاریخ : 1392/8/23/4 - - گفته است :
میلاد فقط تو نیستی که معتادش شدی همه یه جورایی معداشن من که خودم از ساعت 6 عصر تا 2 3 نصف شب تو این فیس بوک هستم طوری که خواب و خوراک رو ازم گرفته

/weblog/file/img/m.jpg
milad در تاریخ : 1392/8/23/4 - - گفته است :
وای گیج شدم از بس تو ای فیس بوک چرخیدم داره یرم گیج میره نمیدونم چکار کنم دیگه کم کم معتادش شدم کسی کلینیک ترک اعتیاد سراغ نداره؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
nasrin در تاریخ : 1392/8/23/4 - - گفته است :
ممنون از لطفت

/weblog/file/img/m.jpg
شقایق در تاریخ : 1392/8/23/4 - - گفته است :
nasrin jan man az u96 estefade mikonam bad nid mitooni too google oono serch koni o danlod koni

/weblog/file/img/m.jpg
nasrin در تاریخ : 1392/8/23/4 - - گفته است :
سلام بچه ها
من دنبال یه فیلتر شکن خوب میگردم کسی میتونه منو راهنمایی کنه؟

/weblog/file/img/m.jpg
hamed در تاریخ : 1392/8/22/3 - - گفته است :
سلام سمیرا جان
من اطلاع زیادی از رشته شیمی ندارم ولی همین قدر میدونم که بازار کاری رشته شیمی زیاد خوب نیت حالا اگه بقیه دوستان هم نظری دارن بگن

/weblog/file/img/m.jpg
سمیرا در تاریخ : 1392/8/22/3 - - گفته است :
سلام
من تازه با این وبلاگ آشنا شدم نمیدونم چقدر به درد بخوره ولی به هرحال فکر نکنم بی فایده هم باشه
از مشکلات گفتی با خودم فکر کردم گفتم کدوم مشکلمو بگم
تا اینکه دیدم از همه بدتر مشکل بیکاری و تنهاییمه که داره اعصابمو خورد میکنه و حسابی منو افسرده کرده نمیدونم چکار کنم مدرک کارشناسی شیمی دارم ولی بیکارم
به نظرتون چکار کنم؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: